Kedves Gyerekek!
A mai informatika óránk feladata a másolás gyakorlása lesz. Itt most lépésenként leírom nektek miként tudsz képet átmásolni World dokumentumba.
1. Írj a keresőbe egy állatnevet ( pl.cica)
2. Ha találsz egy fotót ami tetszik kattints rá jobb egér gombbal és válaszd a kép másolása lehetőséget
3. Nyiss egy World dokumentumot
4. Majd jobb egér gombbal válaszd a beillesztés lehetőséget
Így tudsz egy egész plakátot készíteni amelyre felteszed a kedvenc állataid képét.
Jó gyakorlást kívánok a képek másolásához!
Nóra néni
2020. március 30., hétfő
Magyar nyelv és irodalom 2020.03.31.
Kedves Gyerekek!
A mai magyar nyelv és irodalom órán kettő verset fogtok olvasni. Mivel március utolsó napja van így a vers címe is legyen Március. Nyisd ki az olvasókönyvedet és ott találod a két verset.
1. feladat
Olvasd el a 93. oldalon található két verset.
2. feladat
A lányok keressenek információt Szécsi Margitról a fiúk Weöres Sándorról az interneten. A füzetedbe másolj le 3 információt a költőről.
3. feladat
Másold le a Március című verset a füzetedbe!
4. feladat
Készíts versillusztrációt a Március című vershez!
5. feladat
Gyakorlás
https://learningapps.org/2075676
https://learningapps.org/8122519
https://learningapps.org/2048884
https://learningapps.org/1906620
Jó munkát és gyakorlást kívánok! Nóra néni
A mai magyar nyelv és irodalom órán kettő verset fogtok olvasni. Mivel március utolsó napja van így a vers címe is legyen Március. Nyisd ki az olvasókönyvedet és ott találod a két verset.
1. feladat
Olvasd el a 93. oldalon található két verset.
2. feladat
A lányok keressenek információt Szécsi Margitról a fiúk Weöres Sándorról az interneten. A füzetedbe másolj le 3 információt a költőről.
3. feladat
Másold le a Március című verset a füzetedbe!
4. feladat
Készíts versillusztrációt a Március című vershez!
5. feladat
Gyakorlás
https://learningapps.org/2075676
https://learningapps.org/8122519
https://learningapps.org/2048884
https://learningapps.org/1906620
Jó munkát és gyakorlást kívánok! Nóra néni
Testnevelés 2020.03.30-31.
Március 30.
Hétfő:
Netfit: állóképesség növelése
Feladat: Segédkezz otthon a takarításban! És legyél
kint a levegőn 10 percet! Ezt követően pedig nyisd meg az alábbi oldalt és
indítsd el a fekvőtámasz hanganyagát és csinálj annyit, amennyit csak bírsz.
Kérlek, írd majd meg a csoportunkba, hogy mennyit sikerült teljesítened.
Köszönöm Szépen!
Kattints:
Március 31. Kedd: Netfit: testösszetétel és tápláltsági profil
Feladat: az alábbi videó megnézése, kattints:
A videó
megnézése után kérlek írd össze, hogy Te mit és hányszor eszel egy nap.
A
kidolgozott feladatot a csoportba kérlek írjátok, vagy küldjétek be.
Fekete István
Környezetismeret 03. 30. hétfő
Drágáim!
A mai környezetismeret órán a mozgás szerepéről fogunk tanulni.
Ahhoz, hogy ráhangolódjunk az órára, kérlek benneteket, hogy lépegessetek helyben, a kezetekkel pedig egyszer tapsoljatok, egyszer pedig keresztbe érintsétek meg a vállatokat (taps-kereszt-taps-kereszt), és mondjátok a következő mondókát:
"Aki nem lép egyszerre, nem kap rétest estére. Pedig a rétes nagyon jó katonának az való".
Jegyezd meg! Ép testben, ép lélek! Mit jelent? Nézz utána!
Most pedig nézd meg, hogy mennyit ver a szíved 1 perc alatt. Kérd az anyukád/apukád/mamád/tesód segítségét!
A nyakadnál vagy a csuklódnál keresd meg azt a pontot, ahol érzed, egy lüktet a bőröd. Ezt a lüktetést hívjuk pulzusnak.
Így kell megtalálni a pulzusodat:
Fordítsd a kezedet úgy, hogy a tenyered legyen felfelé. Mérj körülbelül kétujjnyi távolságot a csukló vonalától, a hüvelykujj vonala felé tájolva. A másik kéz hüvelykujjával érezni fogod a szívverésed pulzálását.
A nyakon jellemzően a mutató- és középső ujjat egymás mellé téve tudod kitapintani a pulzust, az állkapocs alatt, nagyjából az ötös-hatos fog alatti területen.
Ha megvan a pulzus, nézz egy másodpercmutatós órát, vagy állíts be a telefonon egy időzítőt egy percre, és számold meg, hogy mennyit ver a szíved pontosan egy perc alatt (azaz 60 másodperc alatt).
Az eredményt írd fel!
Ezután végezz el 20 guggolást, és ismét mérd meg a pulzusodat.
Hogyan változott?
Nyisd ki a tankönyvedet a 92. oldalon, és olvasd el a sárga keretes részt, majd a 4. feladatot
Ezután nyisd ki a munkafüzetedet a 67. oldalon, és oldd meg az 1/b és 3. feladatot.
Ha van kedvetek, teszteljétek a tudásotokat:
http://www.okosdoboz.hu/feladatsor?id=329&select_osztaly_search=1-4-osztaly&select_tantargy_search=kornyezetismeret&select_temakor_search=mozgasszervek-mozgasformak
Ha időd engedi, nézz különböző sportokat a youtube-on!
Puszillak benneteket, nagyon hiányoztok! Kati néni
A mai környezetismeret órán a mozgás szerepéről fogunk tanulni.
Ahhoz, hogy ráhangolódjunk az órára, kérlek benneteket, hogy lépegessetek helyben, a kezetekkel pedig egyszer tapsoljatok, egyszer pedig keresztbe érintsétek meg a vállatokat (taps-kereszt-taps-kereszt), és mondjátok a következő mondókát:
"Aki nem lép egyszerre, nem kap rétest estére. Pedig a rétes nagyon jó katonának az való".
Jegyezd meg! Ép testben, ép lélek! Mit jelent? Nézz utána!
Most pedig nézd meg, hogy mennyit ver a szíved 1 perc alatt. Kérd az anyukád/apukád/mamád/tesód segítségét!
A nyakadnál vagy a csuklódnál keresd meg azt a pontot, ahol érzed, egy lüktet a bőröd. Ezt a lüktetést hívjuk pulzusnak.
Így kell megtalálni a pulzusodat:
Fordítsd a kezedet úgy, hogy a tenyered legyen felfelé. Mérj körülbelül kétujjnyi távolságot a csukló vonalától, a hüvelykujj vonala felé tájolva. A másik kéz hüvelykujjával érezni fogod a szívverésed pulzálását.
A nyakon jellemzően a mutató- és középső ujjat egymás mellé téve tudod kitapintani a pulzust, az állkapocs alatt, nagyjából az ötös-hatos fog alatti területen.
Ha megvan a pulzus, nézz egy másodpercmutatós órát, vagy állíts be a telefonon egy időzítőt egy percre, és számold meg, hogy mennyit ver a szíved pontosan egy perc alatt (azaz 60 másodperc alatt).
Az eredményt írd fel!
Ezután végezz el 20 guggolást, és ismét mérd meg a pulzusodat.
Hogyan változott?
Nyisd ki a tankönyvedet a 92. oldalon, és olvasd el a sárga keretes részt, majd a 4. feladatot
Ezután nyisd ki a munkafüzetedet a 67. oldalon, és oldd meg az 1/b és 3. feladatot.
Ha van kedvetek, teszteljétek a tudásotokat:
http://www.okosdoboz.hu/feladatsor?id=329&select_osztaly_search=1-4-osztaly&select_tantargy_search=kornyezetismeret&select_temakor_search=mozgasszervek-mozgasformak
Ha időd engedi, nézz különböző sportokat a youtube-on!
Puszillak benneteket, nagyon hiányoztok! Kati néni
Mili, Zoli-környezetismeret 2020.03.30. hétfő
Kedves Mili és Zoli!
A mai környezetismeret órán az élőlények vagy tárgyak mozgásáról fogunk tanulni. Nyisd ki a tankönyvedet a 49. oldalon.
1.feladat
Jegyezd meg!
Ha egy tárgy vagy élőlény állandó sebességgel halad, akkor a mozgása egyenletes. ha a sebessége változik , akkor a mozgása gyorsuló vagy lassuló lesz.
2.feladat
Végezd el otthon a kísérletet amely a 49. oldal tetején olvashatsz. Egy golyó és lejtő szükséges hozzá. Lejtőt építhetsz akár mesekönyvekből is.
3.feladat
A tk.49. oldalán olvasd el a 4. feladatot mely az ütközésről szól és nézd meg a képeket.
Jegyezd meg!
Az ütközés során a test sebessége, alakja, mozgásának iránya is megváltozik.
4. feladat
A két jegyezd meg szöveget másold le a füzetedbe! Majd rajzolj le egy ütközést a füzetedbe.
5.feladat
Nyisd ki a munkafüzetedet és végezd el az 55. oldalon az 5.és a 7.feladatot.
Jó munkát kívánok fiúk! Puszi: Nóra néni
A mai környezetismeret órán az élőlények vagy tárgyak mozgásáról fogunk tanulni. Nyisd ki a tankönyvedet a 49. oldalon.
1.feladat
Jegyezd meg!
Ha egy tárgy vagy élőlény állandó sebességgel halad, akkor a mozgása egyenletes. ha a sebessége változik , akkor a mozgása gyorsuló vagy lassuló lesz.
2.feladat
Végezd el otthon a kísérletet amely a 49. oldal tetején olvashatsz. Egy golyó és lejtő szükséges hozzá. Lejtőt építhetsz akár mesekönyvekből is.
3.feladat
A tk.49. oldalán olvasd el a 4. feladatot mely az ütközésről szól és nézd meg a képeket.
Jegyezd meg!
Az ütközés során a test sebessége, alakja, mozgásának iránya is megváltozik.
4. feladat
A két jegyezd meg szöveget másold le a füzetedbe! Majd rajzolj le egy ütközést a füzetedbe.
5.feladat
Nyisd ki a munkafüzetedet és végezd el az 55. oldalon az 5.és a 7.feladatot.
Jó munkát kívánok fiúk! Puszi: Nóra néni
Zolika, Mili-magyar nyelv és irodalom 2020.03.30.hétfő
Drága Fiúk!
A mai magyar nyelvtan órán a számnevekről tanultakat fogjátok gyakorolni.
1 feladat
Nyisd ki a munkafüzetedet a 41. oldalon. Az 1. feladatban csoportosítsd az ott látott határozott számneveket (amelyekről pontosan tudjuk, hogy mennyi). A tőszámnév maga a szám (pl.hét), sorszámnév (a sorban elfoglalt helyét jelöli pl.hetedik), törtszámnév (törtrészt jelöl pl.heted).
2. feladat
A 41. oldalon a 2. feladat képei alá pótold a számneveket, majd a vonalra írd, melyik fajtáját használtad.
3.feladat
A 41. oldalon a 3. feladat "a" részét oldd meg!
4.feladat
A munkafüzeted 43. oldalán folytatjuk a számnevek helyesírását. Oldd meg az 1 és 2. feladatot!
5.feladat
A nyelvtan tankönyvedet nyisd ki a 41.oldalon. Az 1. feladatban olvasd el a szöveget és adj címet neki. Figyeld meg a számnevek helyesírását!
húsz-huszadik
tíz-tizedik
Ezután írd le a füzetedbe a 2. feladat számneveit. Figyelj a helyesírásra!
6.feladat
Gyakorlás
https://learningapps.org/2668182
https://learningapps.org/2377632
https://learningapps.org/1866573
https://learningapps.org/4595399
Gratulálok fiúk! Nagyon ügyesek vagytok! Nóra néni
A mai magyar nyelvtan órán a számnevekről tanultakat fogjátok gyakorolni.
1 feladat
Nyisd ki a munkafüzetedet a 41. oldalon. Az 1. feladatban csoportosítsd az ott látott határozott számneveket (amelyekről pontosan tudjuk, hogy mennyi). A tőszámnév maga a szám (pl.hét), sorszámnév (a sorban elfoglalt helyét jelöli pl.hetedik), törtszámnév (törtrészt jelöl pl.heted).
2. feladat
A 41. oldalon a 2. feladat képei alá pótold a számneveket, majd a vonalra írd, melyik fajtáját használtad.
3.feladat
A 41. oldalon a 3. feladat "a" részét oldd meg!
4.feladat
A munkafüzeted 43. oldalán folytatjuk a számnevek helyesírását. Oldd meg az 1 és 2. feladatot!
5.feladat
A nyelvtan tankönyvedet nyisd ki a 41.oldalon. Az 1. feladatban olvasd el a szöveget és adj címet neki. Figyeld meg a számnevek helyesírását!
húsz-huszadik
tíz-tizedik
Ezután írd le a füzetedbe a 2. feladat számneveit. Figyelj a helyesírásra!
6.feladat
Gyakorlás
https://learningapps.org/2668182
https://learningapps.org/2377632
https://learningapps.org/1866573
https://learningapps.org/4595399
Gratulálok fiúk! Nagyon ügyesek vagytok! Nóra néni
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)